perjantai 18. joulukuuta 2015

Talvikuvia

Edellisestä päivityksestä on taas kulunut aika pitkä aika... meinasin laittaa tänne kuvia viime kesältä ja syksyltä, mutta enhän minä ole edes laittanut viime kevään jälkeen olenkaan kuvia tälle läppärille, vaan kaikki uudet kuvat on vanhempieni pöytäkoneella (omasta läppärinimuisti on aika täynnä, kun en ole vieläkään saanut hankittua ulkoista kovalevyä, lisäksi pöytäkone soveltuu paremmin kuvien muokkaamiseen, kun siinä on isompi näyttö)!
No, laitetaan sitten vuoden 2014 talvikuvia, kun ei nyt muutakaan ole. Ja sopiihan nämä paremmin tähän vuodenaikaan, kuin kesäiset joutsenet.





Otin nämä kuvat silloin, kun olin vielä amiksessa. Olimme lähdössä Helsinkiin junalla ja otin onneksi pokkarikamerani mukaan, niin sain otettua nämä kuvat kun kävelin rautatieasemalle. Sinä aamuna oli vielä sopivasti aurinkoinen ja kirkas sää. Osa näistä kuvista on sellaisia, että voisin vaikka teettää niistä postikortteja.



2 kommenttia:

  1. Upeita kuvia! Kiva, kun vihdoin palasit blogiisi! Olen odotellut sitä! Olisikohan mahdollista, että Joulupukki toisi sinulle ulkoisen kovalevyn, jos vinkkaisit asiasta hänelle?
    Anu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa, että joku vielä käy täällä, vaikka olen ollut aika epäaktiivinen! Voi olla, että hankin lisämuistit ihan itse, kun ne on kuitenkin sen verran hintavia, etten kehtaa pyytää niitä joululahjaksi (ja olen kuitenkin tämän talven töissä), vaikka onhan niitä halvempiakin saatavilla, mutta niiden kanssa pelottaa, että koko laite hajoaa ja sitten kaikki sinne tallennetut kuvat on menetetty (meille kävi yhden ulkoisen kovalevyn kanssa näin).

      Poista